Mobilní oplocení

Servis a reklamace:

Jako specializovaná firma na prodej mobilního oplocení se snažíme o to, aby celý proces výběru a nákupu zboží byl co možná nejjednodušší a časově nenáročný. Vysoká míra specializace na prodej sortimentu "mobilních plotů" nám umožňuje zkrátit dodací termín na minimum a věnovat se zejména neustálému držení a doplňování jednotlivých položek mobilního oplocení na našem skladě. V průměru dodáváme naše zboží do místa určeného zákazníkem do 3 dnů od doby připsání peněžních prostředků na náš účet.

Veškeré zboží, které opouští naše sklady prochází důslednou kontrolou kvality. Je především v našem zájmu prodat Vám oplocení ve velmi krátké dodací lhůtě a v bezvadném stavu.

Věnujte prosím pozornost při přebírání zboží od dopravce, pokud zjistíte známky mechanického, či jiného poškození, nebo nekompletnost v dodávce, okamžitě nás kontaktujte a zboží v tomto stavu nepřebírejte!

Při výběru jednotlivých typů mobilních plotů si prosím pozorně přečtěte sekci "Zinkování", při výběru typu plotového dílce, který byl vyroben technologií svařovaní již pozinkovaných komponentů, není narušená vrstva zinku v bodu sváru důvodem k uznání reklamace.

Pokud máte zájem o zaškolení Vašich pracovníků při sestavování a demontáži souvislé osy oplocení, případně o prvotní montáž našimi pracovniky, prosím kontaktujte nás telefonicky. Jsme si vědomi toho, že prodej mobilního oplocení vyžaduje určitý servis a rádi Vám, pokud to bude v našich silách, vyhovíme.

Veškerá pravidla se řídí příslušným ustanovením platného Obchodního zákoníku, v případě nákupu nepodnikající fyzickou osobou příslušným ustanovením Občaského zákoníku.

Věříme, že Vaše představy o kvalitě zboží a servisu dokážeme vždy plně uspokojit. Alespoň se o to vždy pokusíme.